REKLAMACIJE

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite.  U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
 
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas kontaktirate najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas kontaktirate.
 
Molimo Vas da pripremite sledeće podatke:
• Broj Vašeg računa-otpremnice
• Šifru artikla koji želite da reklamirate
• Opis problema koji imate
Tražene podatke možete dostaviti popunjavanjem formulara ili pozivanjem.

U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.
• Zvaničan Pravilnik o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice možete pronaći na sajtu.
• Reklamacioni list možete preuzeti na sajtu.
U slučaju vraćanja robe kupcu koji je prethodno robu platio kuriru tj. pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi LORA Home Decor, već trošak pada na teret kupca.
 
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme Naručite, saglasni ste sa uslovima reklamacije.